Subject: FW: automaatika alased registreeringud
From: "MKM info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 11:33:21 +0200

From: Merike Ring - MKM <[email-masked]>
Sent: Monday, November 25, 2024 11:31 AM
To: info - MKM <[email-masked]>
Subject: FW: automaatika alased registreeringud

From: Margus Leoste (Contactus) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 25, 2024 11:25 AM
To: TTJA register <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Merike
Ring - MKM <[email-masked]>
Subject: RE: automaatika alased registreeringud

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Eesti Ehitusinseneride Liit ei halda majandustegevuse registrit ega tee
õigusakte.

Sestap ei saa anda ka infot, kas ja kuidas saab majandustegevuse registris
automaatika alast tegevust sisestada.

Sestap palun siiski vastust registripidajalt, kas ja kuidas saab
majandustegevuse registris automaatika alast tegevust sisestada.

Oleks hea saada ka kommentaar ministeeriumist, kelle alla käivad sellised
õigusaktid nagu „Hoone energiatõhusust oluliselt mõjutavale
tehnosüsteemile esitatavad nõuded“.

Palun ka vastust juhul kui vastuseks on „pole võimalik“ ja/või „pole
vajalik“.

Lugupidamisega

Margus Leoste

+372 5056056

From: TTJA register <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 25, 2024 11:13 AM
To: Margus Leoste (Contactus) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: automaatika alased registreeringud

Tere

Palun konsulteerige kutsetunnistuse nr 193734 väljastajaga  - Eesti
Ehitusinseneride Liit ( <http://www.ehitusinsener.ee/>
www.ehitusinsener.ee; e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; tel: 660 4524).

Lugupidamisega

Majandustegevuse register|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked];  tel: 6687080

 <http://www.ttja.ee|> www.ttja.ee| Endla 10A, Tallinn 10122

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

From: Margus Leoste (Contactus) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, November 25, 2024 10:51 AM
To: TTJA register <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Sulev Leoste (Contactus) <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: automaatika alased registreeringud

Tere,

Soovin pikendada firma registreeringut sisekliima tagamise süsteemi ja
hüdrotehnilise rajatise automaatika osade projekteerimise,
omanikujärelevalve ja ehitusprojekti ekspertiisi tegemise kohta.
Lisainfoga „Automaatika (automaatjuhtimis- ja andmesidesüsteemid, koht- ja
tarkvõrgud) “.

Mul on olemas kehtiv automaatikainseneri kutsetunnistus, kuid süsteem seda
ei aktsepteeri.

Energiatõhusust mõjutavate tehnosüsteemide kohta käivad määrused esitavad
ka nõudeid automaatikasüsteemile. Seega nagu võiks olla vajalik ka
sellealane teave registris.

Sestap küsimus, kuidas andmete sisestamine käib?

Või on siiski automaatikasüsteemid ebaolulised ja automaatikainseneri
kutse ebavajalik?

Lugupidamisega

Margus Leoste

+372 5056056

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.